dinsdag 15 oktober 2013

En daar gaan we weer! - Here we go again!

Soms heb je van die dagen dat je gewoon chocolade moet hebben. Na een schooldag tot half zes is de supermarkt wel erg verleidelijk. Gelukkig protesteerde niemand toen ik daarmee thuis kwam (chocolade kan immers niemand weerstaan :p).
En daarbij een kopje koffie met slagroom en kaneel mag niet ontbreken!
 
Sometimes there are one of these chocolate days, and after a schoolday the supermarket is not resistable. Good thing no one had a hard time with me making a chocolate pie (ofcourse no one can resist chocolate :p). And a cup of coffee with cream can't be missed!
 

De zeshoekjes schieten aardig op! Ik ben weer verder gegaan en het werd weer tijd om met het malletje nieuwe zeshoekjes te tekenen en te knippen. Ik heb er best wel plezier in moet ik eerlijk zeggen! 

This patchwork project is going fast! I was already through my pieces so i had to make new ones. I really enjoy this!

1 opmerking:

  1. Het is ook wel bewezen wat chocola doet........ ;)
    En je hexa-bloemetjes worden prachtig!!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen